Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Χωρίς κατηγορία

Online κάνει τις αγορές του το 65% των Ελλήνων με στόχο την οικονομία

Το 65% όσων έκαναν κάποια αγορά online δηλώνουν ότι «η εξοικονόμηση χρημάτων» ήταν ο βασικός λόγος που τους οδήγησε στο Internet.

Kαθώς η τεχνολογία εξαπλώνεται όλο και περισσότερο και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, καταγράφονται ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές μας συνήθειες. Η αγορά προϊόντων online αποτελεί  πια καθημερινότητα για εκατομμύρια αγοραστές σε ολόκληρο τον κόσμο. Επίσης ένα όλο και μεγαλύτερο ποσοστό χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για τις τραπεζικές του συναλλαγές ή κάθε είδους πληρωμές.

Οσον αφορά τους έλληνες καταναλωτές, η εξοικονόμηση χρημάτων είναι από τους βασικούς λόγους που τους ωθούν στις αγορές μέσω Διαδικτύου. Το 65% όσων έκαναν κάποια αγορά online δηλώνουν ότι «η εξοικονόμηση χρημάτων» ήταν ο βασικός λόγος που τους οδήγησε στο Internet.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας, το 63% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ο πιο ανασταλτικός παράγοντας για τις online αγορές/πληρωμές είναι η ασφάλεια της συναλλαγής. Ο δεύτερος πιο ανασταλτικός παράγοντας είναι τα «έξοδα αποστολής» (59%).

Τα στοιχεία προκύπτουν από έρευνα της GfK, FutureBuy, η οποία επικεντρώνεται στις αγοραστικές συνήθειες και συμπεριφορές των καταναλωτών.
Ενα άλλο στοιχείο που χαρακτηρίζει τους έλληνες καταναλωτές, αλλά και το παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό, είναι ότι τα φυσικά καταστήματα συνεχίζουν να αποτελούν σταθερό πόλο έλξης.

Σχεδόν οι μισοί έλληνες (47%) καταναλωτές ανέφεραν ότι αρχικά έψαξαν τα προϊόντα online και αργότερα επισκέφτηκαν το κατάστημα για την αγορά (Webrooming). Το δε ποσοστό εκείνων που έψαξαν για ένα προϊόν σε κατάστημα και έπειτα το αγόρασαν online (Showrooming) ανέρχεται σε 16% στην Ελλάδα.

Αναφορικά με τους τρεις πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή είναι: Οι online κριτικές από άλλους αγοραστές, χρήστες και ειδικούς της κατηγορίας. Οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών / ιστοσελίδες με προσφορές και η εξυπηρέτηση / ενημέρωση από τον πωλητή στο κατάστημα.

Φορητές συσκευές

Οπλισμένοι με περισσότερες πληροφορίες από ποτέ, οι σημερινοί καταναλωτές έχουν ουσιαστικά τη δυνατότητα να αναζητήσουν και να βρουν την καλύτερη εναλλακτική. Με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας οι καταναλωτικές μας συνήθειες έχουν αλλάξει ριζικά, από την εποχή που κάναμε πρώτα μια βόλτα στις βιτρίνες προτού προβούμε σε μια αγορά.

Αυτή η εξέλιξη έχει και άμεση επίπτωση στη διαφήμιση, καθώς το 75% των καταναλωτών δηλώνουν ότι οι διαφημίσεις παίζουν λιγότερο σημαντικό ρόλο στη διαδικασία των αγορών τους σε σχέση με παλιότερα.

Στο μεταξύ, ένα άλλο στοιχείο του σημερινού σύγχρονου καταναλωτή είναι η εξοικείωσή του με τη χρήση των φορητών συσκευών για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών. Οι 8 από τους 10 ερωτηθέντες της ηλικιακής ομάδας 20 – 40 δηλώνουν ότι η φορητή συσκευή (smartphone ή tablet) τείνει να γίνει το πιο σημαντικό εργαλείο για τις οnline αγορές τους.

tanea.gr

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button