Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Ενδιαφέροντα

Δοκιμάζουμε το ξεχωριστό Citroen C3 1.2 Puretech στη Λίμνη Ηραίου (photos)

Η γαλλική εταιρεία ξεπέρασε τον εαυτό της και δημιούργησε ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα της ιστορίας της. Από τον Δημήτρη Γράτσο

Μπορεί να άργησε λίγο να βρεθεί στα χέρια μας, όταν όμως έφτασε εκείνη η ώρα, το Citroen C3 μας αποζημίωσε με το παραπάνω. Στην 3η του γενιά πλέον, το γαλλικό μοντέλο δεν είναι απλά πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, αλλά επί της ουσίας αποτελεί μία κατηγορία μόνο του, χάρη στην σχεδιαστική έμπνευση των ανθρώπων της Citroen, η οποία ξεπερνάει κάθε φαντασία. Δεν είναι όμως μόνο η εμφάνιση που το καθιστά ασυναγώνιστο, όσο το συνολικό πακέτο που προσφέρει το νέο C3, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων άνεση, φουλ της τεχνολογίας και αποδοτικούς κινητήρες. Όπως ο 1,2 λίτρων κινητήρας βενζίνης με απόδοση 82 ίππων, που τέθηκε υπό την επίβλεψη μας για μία εβδομάδα. Εμείς απλά φροντίσαμε να τεστάρουμε τις αντιδράσεις του τόσο εντός πόλης, όσο και σε εθνικό οδικό δίκτυο, με το τελικό αποτέλεσμα να μην διαψεύδει τις προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δεν συνίσταται για τους λάτρεις της διακριτικότητας, καθώς είναι αδύνατο να περάσεις απαρατήρητος, ακόμη και αν βρίσκεσαι σε δρόμο γεμάτο supercars. Η χαρακτηριστική διχρωμία τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης, ενώ η μάσκα των δύο επιπέδων με τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και τα εντυπωσιακά πλαϊνά Airbumbs στις πόρτες (τα οποία γνωρίσαμε στο C4 Cactus), προσθέτουν το δικό τους λιθαράκι στο «ντόρο» που προκαλούν οι εμφανίσεις σου πίσω από το τιμόνι του C3. Από την άλλη, η γαλλική εταιρεία φροντίζει να αξιοποιήσετε κατάλληλα και το δικό σας γούστο, για αυτό σας προσφέρει επιλογή 3 διαφορετικών χρωματισμών οροφής και 9 επιλογές χρώματος για το αμάξωμα. Με λίγα λόγια και με την προϋπόθεση ότι δεν είστε κακόγουστοι, η Citroen σας δίνει τη ευκαιρία να μετατρέψετε ένα ξεχωριστό σχεδιαστικά αυτοκίνητο, σε κάτι πιο «προσωπικό». Ένα merci beaucoup δεν είναι αρκετό.

Η ίδια φρέσκια εικόνα αναδύεται και από το ποιοτικό εσωτερικό του Citroen C3, στο οποίο ξεχωρίζουν οι ευχάριστοι χρωματικοί συνδυασμοί και τα ανθεκτικά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Παράλληλα, η τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της παντού, ενώ στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί η οθόνη αφής των 7 ιντσών, μέσω της οποίας πραγματοποιούνται οι χειρισμοί του ηχοσυστήματος, του κλιματισμού και των συνδεδεμένων smartphones. Η ευρυχωρία βρίσκεται σε εξαιρετικά επίπεδα, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν ανέσεις χωρίς παραχωρήσεις, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τις αποσκευές τους, χάρη στα 300 διαθέσιμα λίτρα του αποθηκευτικού χώρου. Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού Shine, την οποία είχαμε στην διάθεση μας, ενσωματώνονται μερικές ακόμη καινοτομίες όπως η κάμερα Connected Cam, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη. Ποια όμως είναι ακριβώς η χρησιμότητα της; Αρχικά σου δίνει τη δυνατότητα να τραβάς φωτογραφίες ή βίντεο από τη διαδρομή σου και στη συνέχεια να «βομβαρδίζεις» με αυτά τα κοινωνικά σου δίκτυα, ενώ μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη και σε περίπτωση ατυχήματος, τραβώντας αυτόματα βίντεο στα τελευταία δευτερόλεπτα.

Ωραία όλα αυτά, όμως τι κρύβεται κάτω από το καπό του Citroen C3; Το μοντέλο της δοκιμής μας εφοδιάζονταν με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων, απόδοσης 82 ίππων και 118 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και κινεί το αμάξωμα των 1.055 κιλών με χαρακτηριστική ευκολία και άνεση. Αυτό που σε κερδίζει από την πρώτη επαφή με το γαλλικό μοντέλο, είναι η προσαρμοστικότητα που επιδεικνύει σε όλες τις συνθήκες που επικρατούν στους ελληνικούς δρόμους. Εντός πόλης αποδεικνύεται οικονομικό και ευέλικτο, σε εθνικό οδικό δίκτυο είναι σβέλτο χωρίς να «διψάει» για καύσιμο, ενώ σε όλες τις περιπτώσεις παραμένει άνετο χάρη στην εξαιρετική ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία απορροφά όλες τις ελληνικές «κακοτεχνίες», αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι «οι Γάλλοι είναι φίλοι μας».

Εν κατακλείδι, το νέο Citroen C3 δεν περνάει απαρατήρητο, αλλά όχι μόνο για τα προφανή σχεδιαστικά θέλγητρα του. Ναι ΟΚ, προφανώς και η εμφάνιση αποτελεί ένα ισχυρό δέλεαρ, όμως το συνολικό πακέτο είναι αυτό που κερδίζει την εκτίμηση του αγοραστικού κοινού, ενώ οι ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές αγοράς, οι οποίες ξεκινούν από τα 12.740 ευρώ (14.660 για την πλήρη έκδοση Shine της δοκιμής μας), το καθιστούν κάτι παραπάνω από πειρασμό. Οι Γάλλοι αποδεικνύουν για πολλοστή φορά ότι κατέχουν άριστα την τέχνη της σαγήνης, δημιουργώντας ένα μοντέλο το οποίο προσφέρει απλόχερα πολλά περισσότερα από όσα τελικά απαιτεί. Vive la France, λοιπόν!

 

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button