Nομιμοποίηση 2.500 πλαστών πτυχίων Δ/Υ σχεδιάζει το υπ. Παιδείας
Εξετάσεις πιστοποίησης για όσους έχουν εντοπιστεί στο Δημόσιο με παράτυπους τίτλους σπουδών προγραμματίζει μέσα στους επόμενους μήνες το υπουργείο Παιδείας, αφού σύμφωνα με υψηλόβαθμη πηγή τα περιστατικά απολυτηρίων λυκείου που χρήζουν εκ νέου νομιμοποίησης ξεπερνούν τις 2,5 χιλιάδες!
Η ίδια πηγή μιλώντας στην ‘Αυγή ‘ ανέφερε ότι ‘έχουμε ψάξει το θέμα και έχουμε βρει ήδη τόσα απολυτήρια. Μετά τις Πανελλαδικές προσανατολιζόμαστε να γίνουν οι εξετάσεις αυτές ‘,.
Πρόκειται για απολυτήρια που δίνουν διάφορα ιδιωτικά σχολεία σε ‘εικονικούς ‘ μαθητές. Σχετικά περιστατικά, όπως αυτά που αφορούν ναυτικά, επί το πλείστον, λύκεια του Πειραιά, έχουν ήδη δει το περασμένο διάστημα το φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με την ‘Αυγή ‘ την Τετάρτη η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) κατήγγειλε στον ΑΣΕΠ και τον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χριστ. Βερναρδάκη είκοσι διορισμούς που έγιναν την ίδια ημέρα στο Δημόσιο, κάνοντας λόγο για ‘σκάνδαλο διορισμών ‘ κατόχων απολυτηρίων ιδιωτικών ΤΕΕ της Άρτας.
Στην επιστολή προς τον ΑΣΕΠ, η ομοσπονδία θυμίζει ότι: ‘Σύμφωνα με το Αρ. Πρωτ.: Σ.Ε.Ε.Δ.Δ./Φ.1/ΕΜΠ1347 πόρισμα της τριμελούς Επιτροπής Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης που εκδόθηκε ύστερα από εντολή του τότε αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γ. Κατρούγκαλου, όσοι εκ των κατόχων των παράνομων τίτλων εργάζονται αυτή τη στιγμή στο Δημόσιο, αλλά και όσοι περιμένουν να διοριστούν, θα πρέπει να δώσουν εκ νέου εξετάσεις προκειμένου να αποκτήσουν νόμιμα τίτλο σπουδών για να διασφαλιστεί η διαφάνεια και η ισονομία ‘.
Χθες η ομοσπονδία ζήτησε συνάντηση με τον Χρ. Βερναρδάκη επί του θέματος, ενώ την ίδια ώρα ο γ.γ. του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής ζήτησε από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ‘του γνωρίσουν τον αριθμό των μαθητών που μετεγγράφηκαν, κατά το τρέχον σχολικό έτος, από δημόσια σε ιδιωτικά λύκεια σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους στην τελευταία τάξη του λυκείου ανά σχολική μονάδα (προέλευσης και υποδοχής) ‘.
Αυτά τα περιστατικά φέρνουν στην επιφάνεια ολοένα και πιο εμφατικά την ανάγκη για άμεση ρύθμιση στην ιδιωτική εκπαίδευση και για την επαναφορά των εργασιακών σχέσεων υπό τον έλεγχο του υπουργείου Παιδείας.