Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Επικαιρότητα

Κομμένη στα δύο η χώρα.

 

Μια εβδομάδα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία λόγω του περάσματος της κακοκαιρίας Daniel  χωριά παραμένουν αποκομμένα, η Εθνική Οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης έχει μετατραπεί σε… κωπηλατοδρόμιο και η κατάσταση δεν προβλέπεται να αλλάξει σύντομα.

Η Εθνική Οδός από τον Θεσσαλικό Κάμπο έως και μετά τα Τέμπη παραμένει μια απέραντη λασπολίμνη.

Εξακολουθεί να ισχύει η απαγόρευση κυκλοφορίας επί του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου (από τον Μαλιακό ως το Κλειδί Ημαθίας) λόγω των πλημμυρικών φαινομένων στην περιοχή Γυρτώνης-Συκουρίου (Χ.Θ. 366), με τη χώρα να έχει κοπεί στη μέση.

Η κυκλοφορία είναι εφικτή στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Λεπτοκαρυά και από κόμβο Νίκαιας Λάρισας έως Αθήνα και το αντίστροφο.

Στο παρακάτω βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα, φαίνεται μέσα από εναέρια πλάνα η κατάσταση που εξακολουθεί να επικρατεί στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίο

Έλεγχος σε όλο το μήκος του οδοστρώματος

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, προκειμένου να δοθεί στην κυκλοφορία η Εθνική Οδος δεν αρκεί να απομακρυνθούν τα νερά, αλλά να πραγματοποιηθεί έλεγχος σε όλο το μήκος του οδοστρώματος για να διαπιστωθεί το μέγεθος των ζημιών και της διάβρωσης που μπορεί να έχουν προκαλέσει τα συσσωρευμένα ύδατα.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, εκτίμησε πως θα ξαναδοθεί σύντομα σε κυκλοφορία.

«Στο σιδηροδρομικό δίκτυο έχουμε εκτεταμένες ζημιές σε ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό, σε υποδομές, στην επιδομή και σε γέφυρες. Αυτό σημαίνει ότι το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη δεν είναι εύκολο να αποκατασταθεί πλήρως τις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Μέχρι τον Δομοκό, πιθανότατα, θα συνεχίσει να υφίσταται δρομολόγιο. Από τη Λάρισα και μετά μπορεί να γίνεται και χρήση λεωφορείων, αλλά παρατηρούνται εκτεταμένες ζημιές. Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν για καταστροφές και σε 30 ισόπεδους κόμβους» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Τεράστιες οι ζημιές στο σιδηροδρομικό δίκτυο

Εκτεταμένες ζημιές σημειώθηκαν και στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας, το οποίο κυριολεκτικά κόπηκε στα δύο, καταστρέφοντας εξοπλισμό και έργα.

Όπως αναφέρει το larissanet η διαδρομή ανάμεσα στη Λάρισα και τον Βόλο είναι σχετικά σύντομη, παρά τις ενδιάμεσες στάσεις σε διάφορα χωριά. Ένα από αυτά τα χωριά είναι η Μελία. Στη Μελία λοιπόν, που απέχει μόλις 19,5 χιλιόμετρα από τη Λάρισα προς Βόλο, το ιστορικό σιδηροδρομικό δίκτυο, έχει υποστεί τεράστιες ζημιές. Η πλημμύρα έχει αλλοιώσει τόσο το έδαφος, όσο και τις γραμμές του τρένου.

Δείτε τις χαρακτηριστικές εικόνες του ζούγκλα gr .

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button