Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Επικαιρότητα

Η ΔΕΗ ετοιμάζεται να πουλήσει στους ανταγωνιστές της 400 χιλιάδες πελάτες

Θα δημιουργηθεί θυγατρική στον τομέα της εμπορίας ρεύματος που θα αντιστοιχεί περίπου στο 7% της αγοράς και θα πουληθεί προκειμένου να επιτευχθούν οι δεσμεύσεις του μνημονίου
Adtech Ad

Μέσα στον Ιούνιο, το αργότερο τον Ιούλιο, η ΔΕΗ θα είναι έτοιμη να κάνει διαγωνισμό για να πουλήσει εταιρεία με αναλογικό χαρτοφυλάκιο πελατών περίπου 7% της αγοράς (400-450 χιλιάδες πελάτες).

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Μανόλης Παναγιωτάκης, αποκαλύπτοντας ότι όλη αυτή την περίοδο μελετώνται τα πιθανά προβλήματα και τα περισσότερα εξ αυτών έχουν ξεπεραστεί.

Αυτή θα είναι και η πρώτη θυγατρική της ΔΕΗ στη λιανική που θα βγει προς πώληση, με τον πρόεδρο της ΔΕΗ να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει και συνέχεια.

Άλλωστε, η εκτίμηση του προέδρου της ΔΕΗ είναι ότι αυτός ο τρόπος για τη μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ στη λιανική αγορά θα αποδειχθεί πολύ πιο αποτελεσματικός από τα όσα έχουν εφαρμοστεί μέχρι τώρα.

Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη, αν δε γίνουν τέτοιες κινήσεις, είναι αδύνατο να επιτευχθούν οι στόχοι μείωσης του μεριδίου της ΔΕΗ.

Προς επίρρωσιν των ισχυρισμών του, ο πρόεδρος της ΔΕΗ τόνισε ότι «αν θεωρήσουμε ότι μένουν στη ΔΕΗ οι πελάτες της Υψηλής Τάσης, το Δημόσιο και οι ευάλωτοι καταναλωτές, τότε για να επιτευχθούν οι δεσμεύσεις της χώρας πρέπει να μετακινηθούν 4,7 εκατ. ρολόγια μέσα σε 2,5 χρόνια».

Εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει υποδομή από τις ανταγωνίστριες της ΔΕΗ εταιρείες να υποδεχτούν ένα τέτοιο όγκο πελατών, καθώς κάτι τέτοιο δεν περιλαμβάνεται στα business plan τους.

Έτσι λοιπόν, για τη ΔΕΗ η επιτυχία του μέτρου αυτού αποτελεί μονόδρομο για την επίτευξη του μνημονιακού στόχου για τον περιορισμό του μεριδίου της στην αγορά.

Ένα ζήτημα που δεν έχει ακόμα κλείσει εντελώς, έχει να κάνει με τα κίνητρα που θα δοθούν στους υποψήφιους αγοραστές της θυγατρικής αυτής εταιρείας, προκειμένου να μπορέσουν να κρατήσουν τους πελάτες.

Πάντως, όπως είπε ο κ. Παναγιωτάκης, ένα από τα κίνητρα που μελετάται να δοθούν είναι και η παροχή σταθερής τιμής με κάποιο σχετικό discount σε σχέση με την Οριακή Τιμή Συστήματος για 2-3 χρόνια.

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button