Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Ενδιαφέροντα

Γροθιά στην κρίση – Τα καλύτερα μυστικά

  1. ΔΙΑΦΩΝΗΣΤΕ

«Η ειλικρινής διαφωνία είναι συχνά καλό σημάδι προόδου».

Μαχάτμα Γκάντι

 

  1. ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ

Peter McWilliams

 

  1. ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ

«Για να απαλύνετε τον καημό κάποιου πρέπει να ξεχάσετε τον δικό σας».

Αβραάμ Λίνκολν

 

  1. 4. ΝΑ ΕΙΣΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ

«Ένας πελάτης που έχει εξυπηρετηθεί καλά, θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη αξία απο μια διαφήμιση αξίας 10.000 δολαρίων».

Jim Rohn

 

  1. ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΣΑΣ

«Η λέξη “κρίση” στα κινέζικα γράφεται με δύο χαρακτήρες. Ο ένας συμβολίζει τον κίνδυνο και ο άλλος συμβολίζει την ευκαιρία».

John F. Kennedy

 

  1. ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΤΟ ΠΙΟ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ : ΕΣΑΣ

«Όταν ένα άτομο είναι επιδέξιο, τίποτα δεν μπορεί να κλονίσει την υπερηφάνεια του. Ο κόσμος μπορεί να ωρύεται. Αλλά δεν τον κλονίζει».

Λ. Ρον Χάμπαρντ

  1. ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

«Ενώ μπορεί να υπάρχει τραγωδία στη ζωή σας, πάντα υπάρχει η πιθανότητα να θριαμβεύσετε. Δεν έχει σημασία ποιος είστε, ή από πού κατάγεστε. Η ικανότητα να θριαμβεύσετε ξεκινά από σας. Πάντα…»

Όπρα Γουίνφρεϊ

 

  1. ΚΑΛΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ

«Οι στατιστικές υποδηλώνουν πως όταν οι πελάτες κάνουν παράπονα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και οι μάνατζερ θα έπρεπε να ενθουσιαστούν μ’ αυτό. Ένας πελάτης που παραπονιέται αντιπροσωπεύει μια τεράστια ευκαιρία για μεγαλύτερες δουλειές».

Zig Ziglar

 

  1. ΚΑΝΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ

«Όταν ένας πελάτης συνειδητοποιεί πως κάνατε κάτι για να τον βοηθήσετε, ειδικά αν δεν το περίμενε, δεν πρόκειται να σας απογοητεύσει…»

Barry Farber

 

  1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΙ

«Πόσο συχνά κάθεστε και αναρωτιέστε πώς να βγάλετε περισσότερα χρήματα και να έχετε περισσότερους ανθρώπους που αγοράζουν περισσότερο από τον εταιρία σας; Η απάντηση είναι εκπληκτικά απλή: Το εισόδημα σας αναμφίβολα επηρεάζεται 100% από το πόση διαφήμιση κάνετε…»

Joy Gendusa

 

  1. ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΕΙΤΕ

«Όταν τα πάντα πάνε στραβά, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι το εξής: Πηγαίνετε κι αγοράστε ένα καινούριο, ακριβό κουστούμι, ή καινούριο φόρεμα, που να είναι τόσο ακριβό που θα πρέπει να πουλήσετε… ώστε να το πληρώσετε!»

Joe Girard

 

  1. ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

«Στην παρούσα κρίση, δεν είναι η κυβέρνηση η λύση στο πρόβλημά μας, η κυβέρνηση είναι το πρόβλημα.

Ronald Reagan

 

  1. ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΑ

«Τα τρία πολύ βασικά συστατικά για να πετύχετε κάτι που αξίζει είναι: πρώτον, σκληρή δουλειά, δεύτερον, προσήλωση, και τρίτον, κοινή λογική».

Τόμας Έντισον

 

  1. ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ

«Αν δουλεύετε μόνο για τα χρήματα, δε θα τα καταφέρετε ποτέ. Αλλά αν αγαπάτε αυτό που κάνετε και έχετε πάντα τον πελάτη σε προτεραιότητα, η επιτυχία σας είναι σίγουρη».

Ray Kroc

 

  1. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ

«Πώς μπορείτε να μετατρέψετε μια αρνητικά στάση σε θετική; Είναι απλό: μάθετε να χαμογελάτε, και εξασκηθείτε σ’ αυτό κάθε μέρα…»

  1. T. Auer

Τα παραπάνω αποτελούν τον άξονα του σεμιναρίου που έδωσε στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2009 ο κος Patrick V. Valtin με θέμα «Πώς να ξεπεράσετε με επιτυχία τα εμπόδια σε δύσκολους καιρούς, εφόσον η ζωή σας εξαρτάται από την πώληση κάποιου πράγματος», απευθυνόμενος σε Επαγγελματίες Πωλητές, Επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες εταιριών.

KAΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ .. . ΘΩΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button