Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
ΕνδιαφέρονταΚόσμος

Η νέα C-Class Sedan,5ης γενιάς της Mercedes

Του Περικλή Χαλάτση

Η νέα C-Class Sedan,5ης γενιάς, είναι η πρώτη «C», η οποία συνδυάζει θερμικούς κινητήρες με ηλεκτρικούς και θέτει νέες βάσεις στον τομέα της βιωσιμότητας.Είναι ένα προσεγμένο αυτοκίνητο που έχει πολλά κοινά με την πολυτελέστατη S Class, φορτωμένο με ότι πιο σύγχρονο τεχνολογικά υπάρχει στην αγορά και ως premium μοντέλο, ανταγωνίζεται με ακριβότερα αυτοκίνητα της αγοράς.

Λογικό είναι όταν κυκλοφορεί ένα καινούργιο αυτοκίνητο που συνδυάζει την πολυτέλεια με την τεχνολογία, την άνεση με το δυναμισμό, να αναστατώνει την αγορά και να προκαλεί πονοκέφαλο στους επικεφαλής των αντιπάλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Πάντα η πρώτη αίσθηση είναι αυτή που σε προδιαθέτει θετικά η αρνητικά. Στην προκειμένη περίπτωση η νέα C200 από την αρχή μέχρι το τέλος δεν σου αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Ακόμη και αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσες να παρατηρήσεις ως μειονέκτημα είναι τόσο μικρό που το αφήνεις να περάσει χωρίς σχολιασμό. Η ολοκαίνουργια C-Class θέτει νέα πρότυπα με την ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και το ήπιο ηλεκτρικό σύστημα με μπαταρία των 48 Volt.

Ας ξεκινήσουμε την εξερεύνηση μας έτσι όπως γίνεται όταν συναντάς για πρώτη φορά ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Και από πού ξεκινάς; Μα από πού αλλού; Εξωτερικά με τις διαστάσεις. Το μήκος της νέας C 200 είναι 4,751 (+ 65 mm), το πλάτος είναι 1.820 mm και το ύψος 1,437 mm (- 9mm). Το μεταξόνιο είναι 2.865.

Στο μπροστινό τμήμα, εκεί που πίσω από το εξωτερικό πλέγμα βρίσκεται το ψυγείο υπάρχει το μεγάλο σε διαστάσεις αστέρι της Mercedes. Τόσο μπροστά όσο και πίσω οι Γερμανοί σχεδιαστές ξεπέρασαν τις στερεότυπες στιλιστικές γραμμές και σε παραπέμπουν σε ένα σπορ 4πορτο αυτοκίνητο που σίγουρα δεν σε αφήνει αδιάφορο. Και να μη το θέλεις τα μάτια σου γυρίζουν σε αυτό. Με την πρώτη ματιά σε εντυπωσιάζει το σπορ καπό του κινητήρα.

Η νέα C-Class ακόμη και σταματημένη δίνει την εντύπωση ότι κινείται χάρη στο συνδυασμό του κοντού μπροστινού προβόλου, του μακρύ μεταξονίου και πίσω προβόλου.

Η πολυτέλεια στο εσωτερικό της C 200 σε παραπέμπει σε ακριβότερες εκδόσεις της εταιρίας με σήμα το Αστέρι. Η ποιότητα ξεχωρίζει ενώ σε αρχιτεκτονική όλα είναι προσεγμένα και μελετημένα. Χωρισμένο σε δύο τμήματα είναι το ταμπλό των οργάνων. Πάνω διακρίνονται οι επίπεδοι στρογγυλοί αεραγωγοί ενώ κάτω υπάρχουν πολυτελή διακοσμητικά. Τόσο το ταμπλό όσο και η κεντρική οθόνη έχουν μια μικρή κλίση προς τον οδηγό. Αυτό εξυπηρετεί γιατί με μια κλεφτή ματιά ο οδηγός ενημερώνεται για όλα όσα τον ενδιαφέρουν.

Στο βασικό εξοπλισμό της C 200 υπάρχουν δύο μεγάλες οθόνες. Η μία μπροστά στον οδηγό είναι διαγώνια 12,3 ιντσών (31,2 cm). Η δεύτερη είναι η κεντρική 11,9 ιντσών (30,2 cm) . Υπάρχουν τρία στιλ ενδείξεων και τρεις διαφορετικοί τρόποι λειτουργίας.

Σε συνδυασμό με οποιαδήποτε γραμμή εξοπλισμού, ο βασικός εξοπλισμός της νέας C-Class περιλαμβάνει ατμοσφαιρικό φωτισμό με οπτικές ίνες. Η C 200 είναι εξοπλισμένη –όπως ακριβώς και η ακριβή έκδοση της S-Class- με το δεύτερης γενιάς MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Θα πρέπει να επισημάνουμε τα άλματα προόδου που έχουν γίνει τόσο στο hardware όσο και στο λογισμικό . Οι φωτεινές εικόνες των οθονών LCD διευκολύνουν τον έλεγχο των λειτουργιών οχήματος και ανέσεων, ενώ η απόκριση της οθόνης είναι ακόμη πιο γρήγορη από την προηγούμενη γενιά τηλεματικής, ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Εκείνο που χρησιμοποιήσαμε αρκετές φορές στις στροφές ήταν τα προγράμματα Sport ή Sport+. Τα προγράμματα αυτά αλλάζουν τελείως τιμόνι και ανάρτηση. Τα ελαστικά στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν Pirelli P7 διαστάσεων 225/45/R18 μπροστά ενώ πίσω ήταν λίγο πιο φαρδιά διαστάσεων 245/40/R18.
Στη νέα δυναμική ανάρτηση υπάρχει ένας νέος άξονας τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και πίσω ένας άξονας πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος είναι τοποθετημένος σε ένα βοηθητικό πλαίσιο. Η νέα ανάρτηση προσφέρει κορυφαία άνεση και ξεκούραστα ταξίδια.

Μη νομίζετε ότι η C 200 είναι κορυφαία μόνο στους ανοικτούς δρόμους. Βγαίνοντας από τη Λαμία και κατευθυνόμενοι προς το Δομοκό, για όσους δεν το ξέρετε, υπάρχει ένα βουνό με συνεχόμενες ανοιχτές στροφές. Τα πατήματα της C 200 είναι εκπληκτικά και στους φιδίσιους δρόμους.

Η τιμή εκκίνησης στην C 200 είναι 51.199 ευρώ. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας (AMG Line) ξεκινάει απο 52.750 ευρώ . Αν όμως κάποιος έχει πρόσθετες απαιτήσεις, ανεβαίνει ανάλογα και η τιμή.

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button