Η Καθημερινή σας ενημέρωση!

Γιατί πέφτουν τα μαλλιά μας το φθινόπωρο;

Όμορφα παπούτσια και πλούσια μαλλιά. Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας. Με τα παπούτσια τα πας πολύ καλά. Γεμάτο το δωμάτιο με κουτιά. Έχεις κάνει και τη σχετική κατηγοριοποίηση για να μην μπλέκεσαι Σάββατο βράδυ. Με τα μαλλιά τι γίνεται; Νιώθεις κι εσύ περίεργα κάθε Σεπτέμβρη όταν χτενίζεσαι και μένουν πολλές περισσότερες τρίχες στη βούρτσα από ότι συνήθως;

Κανένα άγχος. Η επιστήμη έχει μιλήσει και έχει δώσει όνομα στον πανικό σου. Εποχιακή τριχόπτωση. Έξω τα κίτρινα φύλλα μέσα εσύ. Σουηδοί επιστήμονες, μετά από μια προσεκτική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό Dermatology, επιβεβαίωσαν το φαινόμενο.

Ο κύκλος ζωής της τρίχας

1. Αναγένεση: Φάση ανάπτυξης της τρίχας που διαρκεί περίπου 4 χρόνια.

2. Καταγένεση: Διαρκεί 2-3 εβδομάδες και η τρίχα προετοιμάζεται να πέσει από το τριχωτό της κεφαλής.

3. Τελογένεση: Φάση όπου η τρίχα πέφτει από τη ρίζα της και διαρκεί περίπου 1-3 μήνες.

Φυσικά, οι τρίχες δεν βρίσκονται όλες ταυτόχρονα στην ίδια φάση. Σε ένα φυσιολογικό τριχωτό, κατά μέσο όρο το 90% των μαλλιών βρίσκεται στην πρώτη φάση, ενώ το 10% στην τελογένεση.

Η φυσιολογική ανανέωση των μαλλιών εντείνεται κατά χρονικά διαστήματα και αυτό συμβαίνει πιο συχνά το φθινόπωρο. Όλα είναι φυσιολογικά αλλά πρέπει να προσέξεις. Μην ξεχνάς πως τα πλούσια και υγιή μαλλιά κάνουν τη διαφορά.

Τα αίτια

*Το στρες

*Η κακή διατροφή

*Ανεπάρκεια σιδήρου

*Μειωμένα επίπεδα φεριτίνης στο αίμα

*Έλλειψη φυλλικού οξέος

*Δυσλειτουργία του θυρεοειδούς αδένα

Με αγάπη και φροντίδα πρέπει να τους φέρεσαι. Στο πρόσωπό σου βάζεις κρέμα ημέρας, κρέμα νύχτας και σέρουμ για τις μικρές ρυτίδες κάτω από τα μάτια. Μία ανάλογης μορφής ρουτίνα πρέπει να υιοθετήσεις και για τα μαλλιά σου.

Δεν είναι δύσκολο. Πρέπει να είσαι συστηματική και αποτελεσματική.

Το κύριο στέλεχος της τρίχας αποτελείται κατά βάση από πρωτεΐνη, ενώ η ρίζα από αμινοξέα. Ενίσχυσε τη διατροφή σου με τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια και τυριά, καθώς και με γιαούρτι, δημητριακά ολικής άλεσης, κόκκινο κρέας, ξηρούς καρπούς και αυγά, δηλαδή τροφές που συμμετέχουν στη σύνθεση των αμινοξέων.

Η περιποίηση παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο.

-Όταν είναι βρεγμένα μην τα χτενίζεις.

-Μη δένεις πολύ σφιχτά και πολύ συχνά τα μαλλιά σου κυρίως όταν κοιμάσαι. Η τρίχα σπάει και καταστρέφεται.

-Μην λούζεσαι με πολύ ζεστό νερό.

-Κάνε συχνό μασάζ στην περιοχή του τριχωτού της κεφαλής, ώστε να αυξήσεις τη ροή του αίματος ή οποία προωθεί την ανάπτυξη της τρίχας.






Διαβάστε Περισσότερα

  • Μετακίνηση: Πόσα άτομα επιτρέπονται σε ΙΧ και ταξί από 25 Ιανουαρίου
  • Θόδωρος Αγγελόπουλος Ο ελεγειακός ποιητής των κινηματογραφικών εικόνων και της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας και κοινωνικής πραγματικότητας…
  • Ερευνα – κορωνοϊός : H πανδημία προκαλεί διαταραχή μετατραυματικού στρες
  • Η Ισπανία επενδύει δυναμικά στον ήλιο με το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό έργο στην Ευρώπη
  • Χρόνια ημικρανία: Νέα μέθοδος για την αντιμετώπισή της
  • Μια όμορφη συνεργασία και μια ενδιαφέρουσα συζήτηση θα δούμε αυτό το Σάββατο μέσω zoom από τους διαδικτυακούς συνδέσμους της σχολής μας.
  • Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΟΥ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ PLP ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΥΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ! (BINTEO)
  • Ποια τροφή πρέπει να τρώμε λιγότερο αν θέλουμε να ζήσουμε περισσότερο
  • Αφήστε μια απάντηση

    Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται ως *

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com