Στην εταιρεία “MYTILINEOS” που κατασκευάζει τον προαστιακό του Λουτρακίου ανατέθηκε και η κατασκευή του Προαστιακού δυτικής Αττικής!
Στη εταιρεία «MYTILINEOS » που αυτή την στιγμή κατασκευάζει τον προαστιακό του Λουτρακίου, ανατέθηκε και ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής, με νέους σταθμούς που δημιουργούνται σε Ασπρόπυργο και Ελευσίνα
Πιο συγκεκριμένα:
Η MYTILINEOS αναδείχτηκε ανάδοχος για την κατασκευή του Προαστιακού Δυτικής Αττικής, αρχικού προϋπολογισμού 106,9 εκατ. ευρώ.
Του Φώτη Φωτεινού
Σύμφωνα με πληροφορίες, η MYTILINEOS προσέφερε έκπτωση στην περιοχή του 3%, ξεπερνώντας τις προσφορές των ΤΕΡΝΑ και Intrakat.
Οι σταθμοί του Προαστιακού Δυτικής Αττικής
Το έργο αφορά την κατασκευή νέας γραμμής προαστιακού σιδηροδρόμου, μήκους 36 χλμ. στα δυτικά της Αθήνας, από τα Άνω Λιόσια μέχρι τον ΣΣ Μεγάρων.
Κατά τη λειτουργία του θα εξυπηρετεί τις κατοικημένες περιοχές Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Λουτρόπυργου, καθώς και Νερακίου, Νέας Περάμου και Μεγάρων.
Επιπροσθέτως, θα εξυπηρετεί και τις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ Ασπροπύργου και Ελευσίνας.
Κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής προβλέπονται οι ακόλουθοι σταθμοί:
ΕΛΠΕ Ασπροπύργου,
Ασπροπύργου,
Βαμβακιάς,
Ελευσίνας,
ΕΛΠΕ Ελευσίνας,
Λουτρόπυργου,
Νέας Περάμου.
Το τελικό έργο θα περιλαμβάνει την ηλεκτροκίνηση και τη σηματοδότηση μετά τις διασυνδέσεις με το ΣΚΑ – Κιάτο.
Παράλληλα, θα συνδέει τη Δυτική Αττική με την Αθήνα, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τον Πειραιά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Σε όλο το μήκος, η νέα ΣΓ προβλέπεται με διατομή μονής ΣΓ. Ειδικότερα το τμήμα Λιόσια – ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, η γραμμή έχει μελετηθεί προκειμένου να υπάρχει μελλοντικά η δυνατότητα διπλασιασμού με αξονική απόσταση 3,80 μ., χωρίς ο σχεδιασμός αυτός να θίγει την εν λειτουργία μονή ΣΓ.
Στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται και η μελέτη αποκατάστασης των κάθετων οδικών διελεύσεων που θίγονται από την αναβάθμιση της υφιστάμενης Σ.Γ.
Επιπρόσθετα, θα εξυπηρετεί το φορτίο μεταφοράς των εμπορευμάτων για τις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ στον Ασπρόπυργο και την Ελευσίνα, ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη για διέλευση επιβατών στις γραμμές του υφιστάμενου Προαστιακού Σιδηροδρομικού Δικτύου (ΣΚΑ – Κιάτο, Α. Λιοσίων και σταθμός Μεγάρων).
Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου ανέρχεται στους 28 μήνες.