Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Επικαιρότητα

Σούπερ μάρκετ: Τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες ανατιμήσεις

 

 

Ανάπτυξη της τάξεως του 0,9% εμφανίζει η αγορά των σούπερ μάρκετ το πρώτο εξάμηνο του 2022, η οποία ωστόσο προέρχεται από τις αυξημένες τιμές καθώς την ίδια στιγμή η ζήτηση έχει μειωθεί.

Με βάση τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων ΝielsenIQ και παρατηρώντας την επιλεγμένων κατηγοριών ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών, η τάση σε αξία του +0,7% που σημειώνουν οδηγείται κυρίως από τις κατηγορίες των Τροφίμων και Ποτών, οι οποίες παρουσιάζουν και τις μεγαλύτερες πληθωριστικές πιέσεις, στο +4,2%, με αποτέλεσμα οι όγκοι πωλήσεων να υποχωρούν κατά -2,7%.

Αναλυτικά ανά κατηγορία, στο τρόφιμα οι τιμές σε ελαιόλαδο, συσκευασμένο τυρί και άλευρα, έχουν αυξηθεί μεσοσταθμικά κατά +22,7%, +9,6% και +9,5% αντίστοιχα. Στην αύξηση αυτή, όπως επισημαίνεται, έχουν συμβάλει ιδιαίτερα οι μήνες Μάιος και Ιούνιος, οι οποίοι έχουν παρουσιάσει σημαντικά πιο έντονες ανατιμήσεις, σε σχέση με το πρώτο τετράμηνο του έτους.

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button