Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Πολιτική

Σβίγγου : Στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης η απαξίωση του σιδηροδρομικου δικτύου.

Η απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου ήταν μια συνειδητή στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης», ανέφερε σε συνέντευξή της η γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Ράνια Σβίγκου και πρόσθεσε: «η κυβέρνηση όχι απλώς δεν μερίμνησε για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου, όχι μόνο δεν απαντούσε στις επανειλημμένες καταγγελίες και κοινοβουλευτικές ερωτήσεις, αλλά έδειξε μια πλήρη αδιαφορία και μια πλήρη εγκατάλειψη των σιδηροδρόμων. Και αυτό το έκανε, γιατί ήθελε να δώσει μέσω ΣΔΙΤ και τις υποδομές και το δίκτυο σε ιδιώτες, οπότε ήθελε με αυτό τον τρόπο να απαξιώσει περαιτέρω το σιδηροδρομικό δίκτυο».

Υπογράμμισε ότι «οι έρευνες της δικαιοσύνης θα πρέπει να ρίξουν φως στην αλήθεια, γιατί αυτό απαιτούν οι οικογένειες των θυμάτων και ολόκληρη η ελληνική κοινωνία. Εάν ο στόχος είναι η αλήθεια, δεν χωρούν ούτε επικοινωνιακοί τακτικισμοί, ούτε παρεμβάσεις στο έργο της δικαιοσύνης».

Σχετικά με τις κατηγορίες της ΝΔ περί δήθεν «απουσίας» του Χ. Σπίρτζη, η Ράνια Σβίγκου δήλωσε ότι «δεν καταλαβαίνει το ερώτημα από την πλευρά της κυβέρνησης» και πρόσθεσε: «Αρμόδιος Υπουργός είναι ο κ. Καραμανλής, ο οποίος παραιτήθηκε για να ξαναείναι υποψήφιος σε ένα μήνα. ‘Αφαντοι είναι οι Υφυπουργοί Μεταφορών» Τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είναι ο κ. Παππάς. Όλα τα κεντρικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχουν βγει και θα βγούνε τις επόμενες μέρες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το ίδιο θα κάνει και ο Χ. Σπίρτζης». Υπογράμμισε δε ότι ο Χρήστος Σπίρτζης «όχι μόνο δεν έχει καμία εμπλοκή στα της σημερινής τραγωδίας, αλλά ήταν ο υπουργός που επί θητείας του ολοκληρώθηκε το πιο σημαντικό κομμάτι του έργου, που ήταν και η ολοκλήρωση της διπλής γραμμής και παρέδωσε ένα έργο τηλεδιοίκησης υπό εκτέλεση, το οποίο έπρεπε να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020».

Αναφέρθηκε στα πεπραγμένα της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, σημειώνοντας ότι «το 2018 είχε ολοκληρωθεί το πιο δύσκολο έργο για την τηλεδιοίκηση που ήταν η κατασκευή της διπλής γραμμής. Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η διπλή γραμμή άρχισε να μπαίνει και η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση, η οποία το καλοκαίρι του 2019 είχε υλοποιηθεί κατά 68%. Μέχρι το 2020 θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το έργο αυτό, και δεν ολοκληρώθηκε». Και συμπλήρωσε, λέγοντας ότι «ανεξάρτητα από το έργο της τηλεδιοίκησης υπήρχαν και δικλείδες ασφαλείας, υπήρχε προσωπικό εξειδικευμένο από το ’15 μέχρι το ’19, υπήρχαν δυο σταθμάρχες και κλειδούχοι, λειτουργούσε το Κέντρο Δευτεροβάθμιου Ελέγχου στην Καρόλου, όπως και το Κέντρο Τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, μέχρι τον Ιούλιο του 2019».

Τέλος, σχετικά με την αλλαγή της σύμβασης μεταξύ της κυβέρνησης Μητσοτάκη και της ΤΡΕΝΟΣΕ, η Ράνια Σβίγκου σημείωσε: «η εταιρεία απαλλάχτηκε από επενδύσεις γύρω στα 600 εκατομμύρια ευρώ και ταυτόχρονα απαλείφθηκε η υποχρέωση του δημοσίου να υλοποιήσει τα συστήματα ασφαλείας έως το τέλος του ’21. Τελικά κανένας δεν υλοποίησε τίποτα. Η μεν κυβέρνηση δεν υλοποίησε κανένα από τα προαπαιτούμενα της ασφάλειας, η δε υποχρέωση επενδύσεων από την πλευρά της εταιρείας μειώθηκε στα 77 εκατομμύρια ευρώ».

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button