
Μία Μάχη Μετά την Άλλη στο Spinal Tap II: 14 από τις καλύτερες ταινίες για να δείτε αυτόν τον Σεπτέμβριο

Ορίστε οι ταινίες που πρέπει να δείτε αυτόν τον μήνα, συμπεριλαμβανομένης της νέας κωμωδίας-δράσης-θρίλερ του Λεονάρντο Ντι Κάπριο, μιας συνέχειας του κλασικού μουσικού ψευδοντοκιμαντέρ Spinal Tap και του τελευταίου Downton Abbey.

Στηβ
Ο Κίλιαν Μέρφι, μετά την ερμηνεία του που βραβεύτηκε με Όσκαρ στην ταινία «Οπενχάιμερ», παρουσίασε δύο μικρής κλίμακας δράματα σε σκηνοθεσία Τιμ Μίελαντς, το περσινό «Μικρά Πράγματα Σαν Αυτά» και τη νέα του ταινία «Στιβ». Βασισμένο στο μπεστ σέλερ μυθιστόρημα του Μαξ Πόρτερ, «Ντροπαλός», ο «Στιβ» διαδραματίζεται σε μια μέρα της δεκαετίας του 1990 σε ένα υποχρηματοδοτούμενο αναμορφωτήριο, όπου ο διευθυντής (Μέρφι) πρέπει να φροντίζει δεκάδες αποξενωμένα έφηβα αγόρια. Ο Στιβ έχει συγκριθεί με την τηλεοπτική σειρά «Εφηβεία», επειδή και οι δύο παραγωγές του Netflix αφηγούνται δύσκολες ιστορίες που προκαλούν συζητήσεις για βίαιους νέους σε κρίση, αλλά ο Μέρφι επιμένει ότι έχουν κάτι άλλο κοινό. «Νομίζω ότι ούτε το «Εφηβεία» ούτε η ταινία μας θα πετύχουν αν δεν είναι διασκεδαστικές», λέει στο Deadline. «Μπορεί να έχεις μια βαρετή πολεμική και κανείς να μην ασχοληθεί με αυτήν. Κανείς δεν θα κάνει συζήτηση γι’ αυτήν. Αλλά το «Εφηβεία» είναι τερατωδώς διασκεδαστικό, καθώς και συγκινητικό, και ελπίζουμε ότι η ταινία μας θα είναι τόσο διασκεδαστική όσο και πολιτικά ενδιαφέρουσα».
Κυκλοφορεί στις 19 Σεπτεμβρίου στους κινηματογράφους των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου και στις 3 Οκτωβρίου στο Netflix διεθνώς.

Το Κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η Ταινία
Αν δεν έχετε μικρά παιδιά, μπορεί να μην έχετε ακούσει για το Gabby’s Dollhouse, αλλά η εύστοχη σειρά του Netflix είναι εξαιρετικά δημοφιλής από το ντεμπούτο της τον Ιανουάριο του 2021. Ένα υβρίδιο ζωντανής δράσης / κινουμένων σχεδίων, το πρόγραμμα πρωταγωνιστεί η Laila Lockhart Kraner ως μια λάτρης των χειροτεχνιών με ένα μαγικό κουκλόσπιτο. Στα κινούμενα σχέδια του προγράμματος, έχει περιπέτειες στο κουκλόσπιτο με τα παιχνίδια της γάτας της – ενώ παραμένει θετική για τις αποτυχίες της. «Αυτό που κάνει το Gabby’s Dollhouse να ξεχωρίζει είναι η έμφαση που δίνει στη «νοοτροπία ανάπτυξης», μια προοπτική που ανταμείβει την προσπάθεια αντί για τα αποτελέσματα», λέει ο Julian Sancton στο The Hollywood Reporter. «Η Gabby και οι γατίσιοι φίλοι της λένε ότι «αποτυγχάνουν φανταστικά» και γιορτάζουν τα λάθη τους ως σκαλοπάτι προς την επιτυχία». Και οι δημιουργοί του προγράμματος γνωρίζουν ένα-δυο πράγματα για την επιτυχία. Έχουν φτιάξει 10 σειρές του Gabby’s Dollhouse και έχουν πουλήσει εκατομμύρια παιχνίδια με δέσιμο. Τώρα έρχεται μια μεγάλου μήκους ταινία, στην οποία η Γκάμπι και η γιαγιά της (Γκλόρια Εστεφάν) επισκέπτονται την πόλη της Κατ Φρανσίσκο (τα λογοπαίγνια με τις γάτες είναι κάτι πολύ συνηθισμένο στο Κουκλόσπιτο της Γκάμπι). Η Κρίστεν Γουίγκ συμπρωταγωνιστεί ως η κακιά που μοιάζει με την Κρουέλα και θέλει το κουκλόσπιτο για τον εαυτό της.
Κυκλοφορεί διεθνώς από τις 25 Σεπτεμβρίου

Η Ιστορία του Ήχου
Ο Paul Mescal έχει δηλώσει ότι οι συγκρίσεις μεταξύ της νέας του ταινίας και του Brokeback Mountain είναι «τεμπέληδες και απογοητευτικοί», αλλά δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι έχουν γίνει τέτοιες συγκρίσεις. Άλλωστε, το The History of Sound , όπως και το Brokeback Mountain, είναι ένα όμορφο δράμα εποχής για δύο νεαρούς άνδρες που έχουν μια παθιασμένη σχέση ενώ βρίσκονται μαζί στην αμερικανική ύπαιθρο, και οι οποίοι δεν μπορούν να παραδεχτούν τα συναισθήματά τους όταν επιστρέφουν στην πατρίδα τους. Όχι ότι οι δύο ταινίες είναι πανομοιότυπες. Το δράμα του Oliver Hermanus, διασκευασμένο από το διήγημα του Ben Shattack, αφορά μουσικολόγους (Mescal και Josh O’Connor) που κάνουν πεζοπορία στο Μέιν το 1920, ηχογραφώντας λαϊκά τραγούδια στις κοινότητες που επισκέπτονται. «Αυτό που είναι πιο ξεχωριστό στην Ιστορία του Ήχου είναι το πόσο διαχρονικά κλασική είναι η αίσθηση», λέει ο Tomris Laffly στο Elle. «Το εύρος που εκτείνεται σε ηπείρους και το ταξίδι του μέσα από τους μοναδικούς ήχους και τις μουσικές νότες της παλιάς Αμερικής σας βάζουν στις σελίδες ενός σπουδαίου, χαμένου μυθιστορήματος, μέχρι το πλούσιο, εξιλεωμένο τέλος της ταινίας».
Κυκλοφορεί στις 12 Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ και τον Καναδά

Σύρθηκε
Πρόσφατα, έχουν κυκλοφορήσει μια σειρά από δράματα βασισμένα σε γεγονότα για επιχειρηματίες που αναπτύσσουν επικερδή προϊόντα: οι ταινίες Air, Tetris, Blackberry και Flamin’ Hot κυκλοφόρησαν το 2023. Αλλά οι περισσότεροι επιχειρηματίες σε αυτές τις ταινίες είναι άνδρες. Η Lilly έχασε αυτή την τάση αφηγούμενη την αληθινή ιστορία της Whitney Wolfe Herd, μιας από τις ιδρύτριες της εφαρμογής γνωριμιών Tinder. Μάλωσε με τους συναδέλφους της, εν μέρει λόγω όλων των ανεπιθύμητων φωτογραφιών με άσεμνο περιεχόμενο που έστελναν οι άνδρες χρήστες του Tinder σε γυναίκες, αλλά στη συνέχεια δημιούργησε μια εφαρμογή φιλική προς τις γυναίκες, την Bumble, η οποία την έκανε δισεκατομμυριούχο. Εκτός από τον πρωταγωνιστικό ρόλο, η Lily James είναι και μία από τους παραγωγούς της ταινίας, μέσω της νέας της εταιρείας παραγωγής. «Η αποστολή μας είναι να βρούμε εκείνες τις ιστορίες που πραγματικά υποστηρίζουν γυναίκες με μεγάλο θάρρος και επιμονή που έχουν καταφέρει να πετύχουν πράγματα», είπε η James στο Who What Wear. «Ένιωσα σαν να έκανα kismet, ξεκινώντας τη δική μου εταιρεία παραγωγής ενώ έπαιζα μια τόσο εκπληκτική επιχειρηματία [που] δεν φοβόταν να σπάσει τα όρια και να προχωρήσει μπροστά».
Κυκλοφόρησε στις 19 Σεπτεμβρίου στο Hulu στις ΗΠΑ και στο Disney+ διεθνώς.

Ένα Μεγάλο, Τολμηρό, Όμορφο Ταξίδι
Σε αυτό το ενδιαφέρον τιτλοφορημένο φανταστικό ρομαντικό ταξίδι πρωταγωνιστούν η Μάργκοτ Ρόμπι, η οποία επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη για πρώτη φορά μετά την ταινία Barbie, και ο Κόλιν Φάρελ, ο οποίος επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη για πρώτη φορά μετά την ταινία The Banshees of Inisherin. Σε σκηνοθεσία Κογκονάντα (After Yang) και σενάριο Σεθ Ράις (The Menu), το “A Big Bold Beautiful Journey” παρουσιάζει δύο ξένους, τη Σάρα (Ρόμπι) και τον Ντέιβιντ (Φάρελ), να ξεκινούν ένα οδικό ταξίδι με οδηγούς ένα νοήμον GPS. Το GPS τους οδηγεί σε μυστικιστικές πόρτες, οι οποίες τους επιτρέπουν να μπουν στις δικές τους αναμνήσεις και να δουν πώς έχουν επηρεαστεί από βασικές στιγμές του παρελθόντος τους. Η σύλληψη θυμίζει λοιπόν το “A Christmas Carol” του Κάρολου Ντίκενς – όχι ότι κανένας από τους δύο χαρακτήρες έχει τόσο μεγάλη ανάγκη αναμόρφωσης όσο ο Εμπενίζερ Σκρουτζ. “Είναι ένας μικρός Ντίκενς”, είπε ο Φάρελ στο “Empire”. “[Ο Ντέιβιντ] απλώς ζει σε ένα ορισμένο βαθμό απάθειας. Κινείται στη ζωή του σε κάτι σαν ομίχλη μέσης ηλικίας.”
Κυκλοφορεί στις 19 Σεπτεμβρίου στους κινηματογράφους παγκοσμίως

Η μία μάχη μετά την άλλη
Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους ηθοποιούς της γενιάς του, και ο Πολ Τόμας Άντερσον (Boogie Nights, There Will Be Blood) είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους σκηνοθέτες, οπότε είναι συναρπαστικό να βλέπουμε τι έχουν καταφέρει μαζί. Στην ταινία One Battle After Another, ο Ντι Κάπριο υποδύεται έναν πρώην επαναστάτη ακτιβιστή. Νομίζει ότι έχει αφήσει πίσω του αυτή τη ζωή, αλλά όταν ένας παλιός αντίπαλος (Σον Πεν) τον εντοπίζει, πρέπει να φύγει τρέχοντας με την έφηβη κόρη του (Τσέις Ινφινίτι). Το “One Battle After Another” είναι μια μεγάλη ταινία”, σύμφωνα με δημοσίευμα του Esquire, “μια ταινία δράσης με καταδιώξεις αυτοκινήτων, μια ιστορία κατασκοπείας με έναν παράνομο πράκτορα που είναι μεθυσμένος και υπό την επήρεια αλκοόλ, και ένα πολιτικό θρίλερ με αναφορές στις ενδιαφέρουσες εποχές μας. Αλλά στην ουσία της, η ταινία είναι μια ιστορία για έναν πατέρα και μια κόρη και τι σημαίνει να εμφανίζεταις για τους ανθρώπους που αγαπάς. Είναι επίσης πολύ αστεία”.
Κυκλοφορεί στους κινηματογράφους παγκοσμίως στις 24, 25 και 26 Σεπτεμβρίου

Το Χαμένο Λεωφορείο
Το «Χαμένο Λεωφορείο» σκηνοθετείται από τον Paul Greengrass και θα μπορούσε να θεωρηθεί ως το τρίτο μέρος μιας τριλογίας που περιλαμβάνει δύο κλασικές ταινίες του Greengrass, το «United 93» και το «Captain Phillips»: και οι τρεις ταινίες είναι αληθινές ιστορίες τραύματος και ηρωισμού στις ΗΠΑ, όπου η ασθματική δράση περιορίζεται σε ένα όχημα. Τοποθετημένο κατά τη διάρκεια της πυρκαγιάς Camp Fire του 2018, της πιο καταστροφικής πυρκαγιάς στην ιστορία της Καλιφόρνια, το «Χαμένο Λεωφορείο» πρωταγωνιστεί ο Matthew McConaughey και η America Ferrara ως οδηγός λεωφορείου και δασκάλα που οδήγησε 22 αποκλεισμένα παιδιά μακριά από το δημοτικό σχολείο Ponderosa στην πόλη Paradise, καθώς οι φλόγες κατακάθιζαν τα δέντρα και τα κτίρια γύρω τους. «Η ταινία επικεντρώνεται σε μια βαθιά προσωπική, αληθινή ιστορία, ενώ παράλληλα αποτυπώνει την επική φύση της πυρκαγιάς», λέει η Rebecca Ford στο Vanity Fair. «[Αποτυπώνει] την καταστροφή ενός πραγματικού γεγονότος με έναν τρόπο που μόνο ο Greengrass ξέρει πώς να κάνει, αλλά διατηρεί και την αισιοδοξία – ένα συναίσθημα που πολλοί, συμπεριλαμβανομένων των κοινοτήτων στο Λος Άντζελες, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη στιγμή».
Κυκλοφορεί στις 19 Σεπτεμβρίου στους κινηματογράφους του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ και στις 3 Οκτωβρίου στο Apple TV+ διεθνώς.

Ελεονώρα η Μεγάλη
Μαζί με την Κρίστεν Στιούαρτ και την Χάρις Ντίκινσον, η Σκάρλετ Γιόχανσον είναι μία από τις ηθοποιούς που παρουσίασαν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο στο φετινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών. Στην κωμωδία της Γιόχανσον πρωταγωνιστεί η 95χρονη Τζουν Σκουίμπ (υποψήφια για Όσκαρ για τον ρόλο της στη Νεμπράσκα του Αλεξάντερ Πέιν) ως Ελεονώρα, μια χήρα που ζει στη Φλόριντα εδώ και χρόνια με την καλύτερή της φίλη, Μπέσι. Όταν η Μπέσι πεθαίνει, η Ελεονώρα μετακομίζει στη Νέα Υόρκη για να είναι πιο κοντά στην κόρη και τον εγγονό της. Στη συνέχεια, δένεται με μια φοιτήτρια δημοσιογράφο, τη Νίνα (Έριν Κέλιμαν), ενώ μοιράζεται τις αναμνήσεις της από το Ολοκαύτωμα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι στην πραγματικότητα αναμνήσεις της Ελεονώρας: η Ελεονώρα παρουσιάζει τις πιο οδυνηρές αναμνήσεις της Μπέσι ως δικές της. «Γραμμένο από τον Τόρι Κάμεν, το “Η Μεγάλη Έλεονώρα” βασίζεται στην πρώιμη γοητεία της σχετικά ευχάριστης υπόθεσης, πριν προσθέσει στις ολοένα και πιο σκοτεινές ανατροπές», δήλωσε η Κέιτ Έρμπλαντ στο IndieWire. «Αυτό δεν σημαίνει ότι η ταινία δεν είναι αστεία ή γλυκιά, αλλά ότι υπάρχει κάτι πολύ πιο βαθύ και άβολο στην καρδιά της… Είναι επίσης μια φιλόδοξη αλλαγή στο τι μπορούν ακόμα να είναι οι ταινίες (και τι είδους αστέρες μπορούν να τις κατοικήσουν)».
Κυκλοφορεί στις 26 Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ και τον Καναδά

Downton Abbey: Ο Μεγάλος Τελικός
Αυτό είναι, λοιπόν: μετά από έξι σεζόν του δράματος Toffs-and-Servants και δύο spin-off ταινίες, το αγαπημένο εξοχικό όλων κλείνει οριστικά τις πόρτες του. Γραμμένη όπως πάντα από τον Julian Fellowes, η τρίτη ταινία μεταφέρει την οικογένεια Crawley και το προσωπικό της στη δεκαετία του 1930, όταν συγκλονίζονται από οικονομικά προβλήματα (σχετικά μιλώντας, τουλάχιστον) και ένα δημόσιο σκάνδαλο: η Lady Mary (Michelle Dockery) είναι διαζευγμένη! Οι Joely Richardson, Alessandro Nivola, Simon Russell Beale προστίθενται στους ακλόνητους, συμπεριλαμβανομένων των Hugh Bonneville, Elizabeth McGovern, Jim Carter και Joanne Froggatt. Αλλά δεν θα είναι το ίδιο χωρίς τη Violet Crawley της Maggie Smith: ο χαρακτήρας πέθανε στη δεύτερη ταινία το 2022, και η ίδια η Smith πέθανε πέρυσι. «Μας έλειψε πολύ», είπε ο Froggatt στο Screen Rant. «Σε οποιεσδήποτε ομαδικές σκηνές, ήμασταν όλοι μαζί, και έλειπε αυτή η τεράστια προσωπικότητα και αυτό το τεράστιο ταλέντο. Οπότε, ήταν πραγματικά λυπηρό, αλλά νιώσαμε επίσης περήφανοι που υψώσαμε τη σημαία γι’ αυτήν για τελευταία φορά.»
Κυκλοφορεί στους κινηματογράφους παγκοσμίως στις 10, 11 και 12 Σεπτεμβρίου

Σπονδυλική Παρακέντηση II
Το “This is Spinal Tap” του Ρομπ Ράινερ, ένα παρωδία ντοκιμαντέρ για μια άκαρδη βρετανική heavy metal μπάντα, είναι μια από τις σπουδαιότερες και πιο επιδραστικές κωμωδίες του κινηματογράφου: όλα τα επόμενα mockumentaries, από το The Office μέχρι το What We Do in the Shadows, της είναι χρέη. Και τώρα, τέσσερις δεκαετίες μετά την κυκλοφορία της ταινίας το 1984, ο Ράινερ επανενώθηκε με τα βασικά μέλη των Spinal Tap – τον Κρίστοφερ Γκεστ, τον Μάικλ ΜακΚιν και τον Χάρι Σίρερ – για μια συνέχεια. Η ιδέα είναι ότι το συγκρότημα είναι συμβατικά υποχρεωμένο να δώσει άλλη μια συναυλία, παρά το γεγονός ότι ήταν αποξενωμένο για 15 χρόνια. “Έχουμε κάνει προβολές μόνο με τακτικό κοινό, και σκόπιμα είχαμε το μισό κοινό που είχε δει την πρώτη ταινία και το μισό κοινό που δεν την είχε δει”, δήλωσε ο Ράινερ στο Collider. « Με άφησε άναυδο το γεγονός ότι σε όσους δεν την είχαν δει άρεσε η δεύτερη ταινία όσο και σε όσους την είχαν δει… Απλώς την κοίταξαν και είπαν: «Α, μιλάει για ένα παλιό συγκρότημα. Παλιοί τύποι είναι ακόμα σε περιοδεία», και κατάλαβαν τα αστεία από αυτό.»
Κυκλοφόρησε στις 12 Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και το Μεξικό, και στις 25 Σεπτεμβρίου στην Αυστραλία

Το Κάλεσμα: Τελευταίες Τελετουργίες
Οι ταινίες Conjuring αποτελούν φαινόμενο. Η πρώτη, που κυκλοφόρησε το 2013, σκηνοθετήθηκε από τον James Wan (Saw, Aquaman ) και πρωταγωνίστησαν οι Patrick Wilson και Vera Farmiga ως Ed και Lorraine Warren, ένα πραγματικό παντρεμένο ζευγάρι που εργάστηκε ως ερευνητές παραφυσικών φαινομένων. Δεν αναμενόταν να γίνει μεγάλη επιτυχία, αλλά ήταν τόσο επιτυχημένη που ακολούθησαν δύο συνέχειες για τους Warren, και ακόμη και οι δαιμονικοί κακοί της σειράς απέκτησαν τα δικά τους spin-offs: υπήρξαν τρεις ταινίες για την Annabelle την ανατριχιαστική κούκλα και δύο για την Nun. Αλλά τώρα η Farmiga και η Wilson υποδύονται τους Warren για τελευταία φορά, σε μια δραματοποίηση του λεγόμενου Smurl haunting στην Πενσυλβάνια το 1986. Στο The Conjuring: Last Rites, το κοινό «θα γίνει μάρτυρας μιας στιγμής στη ζωή των Warren – και μιας αρκετά βαθιάς στιγμής», δήλωσε η Farmiga στο Entertainment Weekly. «Είναι μια στιγμή που κάνει τον χρόνο να σταματά. Αυτή [η ταινία] είναι διαφορετική από τις άλλες. Οι άλλες τρεις αφορούσαν στοιχειώματα, και αυτή αφορά την αναμέτρηση».
Κυκλοφορεί στους κινηματογράφους παγκοσμίως στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου

Δίδυμο
Αυτή η ευφυής και εξωφρενική κωμωδία δέχτηκε διθυραμβικές κριτικές όταν έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance τον Ιανουάριο. Αλλά όλες αυτές οι κριτικές ήταν προσεκτικές ώστε να μην αποκαλύψουν πολλά, επειδή οι ανατροπές στο Twinless είναι που το κάνουν τόσο αξιοσημείωτο. Η υπόθεση είναι ότι ο Roman (Dylan O’Brien) έχει έναν μονοζυγωτικό δίδυμο που πεθαίνει σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Ο Roman πηγαίνει σε μια ομάδα υποστήριξης διδύμων που πενθούν, όπου συναντά τον Dennis (τον σεναριογράφο-σκηνοθέτη της ταινίας, James Sweeney) και οι δυο τους γίνονται στενοί φίλοι. Αλλά «η αρχική υπόθεση είναι μόνο ένα μικρό κλάσμα αυτού που επιφυλάσσει αυτή η ταινία, καθώς ανατρέπει τις προσδοκίες και τις ακολουθεί όσο το δυνατόν περισσότερο», είπε ο Chase Hutchinson στο The Wrap. «Είναι μια πράξη ζογκλερικών τόνων που καταφέρνει να είναι αστεία, χαοτική, σκοτεινή και ακόμη και απροσδόκητα συγκινητική… τι διασκέδαση έχει ο Sweeney παραμορφώνοντας τους χαρακτήρες του σε μια ολόκληρη σειρά από ξεκαρδιστικές, αλλά και άβολες, καταστάσεις».
Κυκλοφορεί στις 5 Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ και τον Καναδά

Αυτόν
Δεν υπάρχουν ακόμη σημάδια για την επόμενη ταινία τρόμου σε σκηνοθεσία Jordan Peele (Get Out, Us, Nope), αλλά εν τω μεταξύ έχουμε το Him, το οποίο παρήγαγε ο Peele, και το οποίο φαίνεται να έχει το χαρακτηριστικό του μείγμα σοκ, μυστηρίου και πονηρού κοινωνικού σχολιασμού. Είναι η διεστραμμένη ιστορία ενός ανερχόμενου αστέρα του αμερικανικού ποδοσφαίρου, του Cameron Cade (Tyriq Withers), ο οποίος χρειάζεται λίγη επιπλέον βοήθεια για να αξιοποιήσει τις δυνατότητές του. Ο ήρωάς του είναι ο Isaiah White (Marlon Wayans), ένας θρυλικός quarterback, οπότε ο Cade είναι ενθουσιασμένος που τον προσκαλούν στο απομονωμένο προπονητικό κέντρο του White. Μόλις φτάσει εκεί, όμως, ανακαλύπτει ότι η προπόνηση περιλαμβάνει αιματηρή βία και παραισθησιακές παραξενιές. Αλλά αν αυτό είναι που χρειάζεται για να γίνει κάποιος σούπερ σταρ του αθλητισμού, μήπως αξίζει τον κόπο η δοκιμασία; Γραμμένο από τους Zack Akers και Skip Bronkie, το Him είναι ένα «παντράρισμα όπου τα αθλήματα συναντούν τον τρόμο», λέει ο σκηνοθέτης του, Justin Tipping . «Εγγυώμαι, αυτή η ταινία δεν παίζει με ασφάλεια».
Κυκλοφορεί στις 19 Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ και τον Καναδά και στις 25 Σεπτεμβρίου στην Αυστραλία

Ρίφενσταλ
Τα ντοκιμαντέρ της Λένι Ρίφενσταλ, «Ο Θρίαμβος της Θέλησης» και «Ολυμπία», αποτελούν ναζιστική προπαγάνδα, αν και η Ρίφενσταλ υποστήριξε ότι την ένοιαζε μόνο η τέχνη και η ομορφιά, όχι η πολιτική. Πέρασε πολύ χρόνο με τον Χίτλερ και οι ισχυρισμοί της ότι δεν γνώριζε τα εγκλήματά του κατά της ανθρωπότητας δεν ήταν ποτέ απόλυτα πειστικοί. Το ντοκιμαντέρ του Άντρες Βάιελ προχωρά ένα βήμα παραπέρα: υποστηρίζει ότι η Ρίφενσταλ ήταν Ναζί σε όλη της τη ζωή, όσο κι αν διαμαρτυρόταν για το αντίθετο. Η ταινία είναι ένα «εξαιρετικό ντοκιμαντέρ σε βάθος για τον αρχικό καλλιτέχνη που ακυρώθηκε», ανέφερε η Guardian . «Ο Βάιελ απέκτησε άνευ προηγουμένου πρόσβαση στο προσωπικό αρχείο της Ρίφενσταλ και εξέτασε κινηματογραφικά πλάνα, ήχο, φωτογραφίες και κείμενα… Ζωγραφίζει ένα ανάγλυφο, πολύπλοκο πορτρέτο που μοιάζει σχεδόν οριστικό· ένα κομμάτι σκοτεινής ιστορίας που μιλάει (εύγλωττως, έμμεσα) για τις σημερινές εντάσεις».