Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Συμβαίνει στο Λουτράκι

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ”ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”: ΟΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΆΚΙ 

Δελτίο τύπου που περιλαμβάνει τις ολοκληρωμένες προτάσεις για το κυκλοφοριακό και τις θέσεις στάθμευσης στο Λουτράκι εξέδωσε η δημοτική παράταξη “Αλλάζουμε  Μαζί ” με επικεφαλής τον κύριο   Γιάννη Καραπανάγο!

Πιο συγκεκριμένα το δελτίο τύπου αναγράφει:

Η Παράταξή μας είχε προτείνει, από τον Δεκέμβριο του 2020, να συζητηθούν τα προβλήματα του κυκλοφοριακού και της έλλειψης χώρων στάθμευσης του Δήμου μας, παρουσία Αρχών και Φορέων, στο Δημοτικό Συμβούλιο. Η πρόταση αυτή είχε απορριφθεί, όχι μόνο από τη Δημοτική Αρχή αλλά και από δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης. Ακολούθησε νέα πρόταση, την 23η Σεπτεμβρίου 2022 και αποφασίστηκε, από το Δημοτικό Συμβούλιο, να πραγματοποιηθεί Ειδική Συνεδρίαση με αποκλειστικό θέμα Ημερήσιας Διάταξης το Κυκλοφοριακό και τους χώρους στάθμευσης σε Λουτράκι και Λίμνη Ηραίου Περαχώρας.

Εννέα μήνες μετά και συγκεκριμένα την 9η Ιουνίου 2023, αν και έχει ξεκινήσει η θερινή περίοδος, η Τακτική Συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε και αναδείχθηκε το μέγεθος των δύο αυτών προβλημάτων, καθώς και η απραξία-ατολμία της Δημοτικής Αρχής για την επίλυσή τους. Ο υπογράφων κατέθεσε σημαντικό αριθμό προτάσεων και τελικά αποφασίστηκε οι προφορικές προτάσεις να κατατεθούν και γραπτώς, εκ μέρους των Παρατάξεων, στην Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κα Σωτηρία Κορδαλή για να εξεταστούν-συζητηθούν αναλυτικά, σε επόμενη συνεδρίαση, προς λήψη αποφάσεων.

Η Παράταξή μας, έχει ως μοναδικό κριτήριο το δημόσιο όφελος και πορεύεται μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες και ψηφοθηρικές ανεύθυνες δηλώσεις για τη δημιουργία πρόσκαιρων εντυπώσεων. Πράττοντας το καθήκον της, το οποίο επιτάσσει η λογική του Εκλογικού Σώματος και πιστεύοντας απόλυτα ότι στα μεγάλα και διαχρονικά προβλήματα του Δήμου μας,  δεν αρκεί μόνο η ανάδειξη αλλά επιβάλλεται και η συνεισφορά όλων, για την επίλυσή τους, απέστειλε 21 προτάσεις στην Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου. Παράλληλα, συμπεριέλαβε στις προτάσεις της, ως υπενθύμιση, τα σενάρια που αναφέρονται στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και τα οποία δεν έχουν συζητηθεί μέχρι σήμερα.

 

Οι προτάσεις μας:

1.-Μονοδρόμηση παραλιακής οδού Ποσειδώνος, με κατεύθυνση προς Καζίνο και επιτρεπόμενη στάθμευση στο δεξιό  τμήμα, τους θερινούς μήνες και ιδίως από Παρασκευή έως Κυριακή.

2.- Μονοδρόμηση του τμήματος της οδού Γεωργίου Λέκκα, από τους Καταρράκτες μέχρι τον Άγιο Γεώργιο, με κατεύθυνση από Λουτράκι προς Περαχώρα και επιτρεπόμενη στάθμευση στο δεξιό τμήμα, τους θερινούς μήνες και ιδίως από Παρασκευή έως Κυριακή.

3.- Τήρηση του ωραρίου τροφοδοσίας των εμπορικών καταστημάτων ώστε τα φορτηγά τροφοδοσίας να μην ενοχλούν την κυκλοφορία. Τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων για το ωράριο τροφοδοσίας.

4.-Μονοδρόμηση τμήματος ή Κατασκευή διαχωριστικής νησίδας σε τμήμα της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου και σχετική λήψη απόφασης για τη στάθμευση.

5.-Κατάλληλη σήμανση της διαθεσιμότητας του χώρου στάθμευσης στην οδό Αιγαίου και βελτίωση των οδών εισόδου και εξόδου.

6.-Κατασκευή νέου γραμμικού parking κατά μήκος του χειμάρρου της Αιγαίου, από οδό Ελ. Βενιζέλου ως την παραλία, με εγκιβωτισμό του εν λόγω ρέματος.

7.-Αυστηρή χρήση των χώρων στάσης για λεωφορεία (Λεωφορειοφωλιές). Αστυνόμευση και λειτουργία των Λεωφορειοφωλιών ώστε τα λεωφορεία, που εισέρχονται για να επιβιβάσουν  και να αποβιβάσουν επισκέπτες στο Λουτράκι, να σταθμεύουν στα προβλεπόμενα σημεία και όχι ακανόνιστα, προκαλώντας κυκλοφοριακά προβλήματα.

8.-Χρήση των προαύλιων χώρων  των Δημοτικών Σχολείων Λουτρακίου, ως χώροι στάθμευσης, κατά τους καλοκαιρινούς  μήνες.

9.-Κατασκευή πεζοδρομίου, από τον Άγιο Γεώργιο έως το ξενοδοχειακό συγκρότημα ‘‘RAMADA & WYNDHAM LOUTRAKI POSEIDON RESORT’’, για την κυκλοφορία των πεζών.

10.-Τοποθέτηση Φωτεινών Σηματοδοτών επί της Λεωφόρου Αθηνών, τόσο έμπροσθεν του Θώδειου Σταδίου όσο και έξωθεν του Γαλαξία για την ασφαλή μετάβαση των πεζών, από τη μία πλευρά στην άλλη, καθώς και για τη μείωση της ταχύτητας που αναπτύσσουν οι οδηγοί.

11.-Άμεση μεταφορά της λαϊκής αγοράς της Τετάρτης από την οδό Μάτση και του Σαββάτου από την οδό Καραϊσκάκη, σε τμήμα του χώρου στάθμευσης πλησίον του 2ου  Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

12.- Υποδομή ποδηλάτων και πεζών: Η δημιουργία ασφαλούς και προσβάσιμης υποδομής για ποδηλάτες και πεζούς μπορεί να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να χρησιμοποιούν εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς, μειώνοντας την ανάγκη για στάθμευση.

 

13.- Κατασκευή υπόγειου γκαράζ στο πάρκο που περικλείεται από τις οδούς Χατζοπούλου, Κολοκοτρώνη, Σολωμού και Υψηλάντου στο Λουτράκι και ανάπλαση του συγκεκριμένου πάρκου μόλις ολοκληρωθεί το υπόγειο γκαράζ ή κατασκευή στον υπάρχοντα χώρο στάθμευσης στην οδό Οικονόμου.

14.- Εγκαταστάσεις Park-and-Ride: Η δημιουργία εγκαταστάσεων park-and-ride στα περίχωρα των πόλεων επιτρέπει στους επιβάτες να σταθμεύουν τα οχήματά τους σε καθορισμένες περιοχές και στη συνέχεια να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για να φτάσουν στους προορισμούς τους στο κέντρο της πόλης. Αυτή η προσέγγιση μειώνει την κυκλοφοριακή συμφόρηση και ελευθερώνει θέσεις στάθμευσης σε πολυσύχναστες περιοχές.

15.-Carpooling και Ride-Sharing: Η ενθάρρυνση πρωτοβουλιών carpooling και ride-sharing μπορεί να μειώσει σημαντικά τον αριθμό των οχημάτων στο δρόμο και κατά συνέπεια να μειώσει τη ζήτηση στάθμευσης. Η προώθηση πλατφορμών και εφαρμογών που διευκολύνουν την ομαδοποίηση αυτοκινήτου μπορεί να βοηθήσει στη σύνδεση ατόμων που ταξιδεύουν προς την ίδια κατεύθυνση και στη μείωση του συνολικού αριθμού των αυτοκινήτων στον δρόμο.

16.-Έξυπνα συστήματα στάθμευσης: Η εφαρμογή έξυπνων συστημάτων στάθμευσης μπορεί να βελτιστοποιήσει τη χρήση των υπαρχόντων χώρων στάθμευσης. Αυτά τα συστήματα χρησιμοποιούν αισθητήρες και δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να καθοδηγήσουν τους οδηγούς σε διαθέσιμα σημεία στάθμευσης, μειώνοντας τον χρόνο που αφιερώνεται στην αναζήτηση στάθμευσης.

17.-Κοινή χρήση χώρων στάθμευσης: Η ενθάρρυνση των ιδιοκτητών ιδιωτικών χώρων στάθμευσης να μοιράζονται τους αχρησιμοποίητους ή ανεπαρκώς χρησιμοποιούμενους χώρους τους μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της διαθεσιμότητας στάθμευσης. Αυτό μπορεί να διευκολυνθεί μέσω εφαρμογών ή πλατφορμών για κινητά που συνδέουν τους οδηγούς με διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης, όπως δρόμους, άδειους χώρους ή εμπορικούς χώρους κατά τις μη εργάσιμες ώρες.

18.-Κανονισμοί στάθμευσης και εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Η επιβολή αυστηρών κανονισμών στάθμευσης και αποτελεσματικών μηχανισμών βεβαίωσης των παραβάσεων μπορεί να αποτρέψει την παράνομη στάθμευση και να ενθαρρύνει τη συμμόρφωση. Αυτό περιλαμβάνει συστηματική αστυνόμευση,  αποτελεσματική σήμανση, καθορισμένες ζώνες στάθμευσης, χρονικά όρια και κυρώσεις για παραβάσεις.

19.- Συστηματική και έγκαιρη ενημέρωση οδηγών, πεζών κατοίκων και επισκεπτών για τις ισχύουσες διατάξεις κυκλοφορίας και στάθμευσης στο Λουτράκι.

20.- Δημιουργία Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής.

21.- Τοποθέτηση καμερών ασφαλείας στους υπάρχοντες χώρους στάθμευσης για την προστασία των οχημάτων, των κατοίκων και των επισκεπτών.

 

Λουτράκι, 14 Ιουνίου 2023

Ιωάννης Β. Καραπανάγος

Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων «αλλάzουμε ΜΑΖΙ» και Δημοτικός Σύμβουλος

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button