Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Αρχική

Γραμμή 4 Μετρό: Έρχεται Αθήνα ο πρώτος “αθόρυβος” Μετροπόντικας – Ποιο είναι το ταξίδι των 2 ΤΒΜ

ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ

Γραμμή 4 Μετρό: Έρχεται Αθήνα ο πρώτος “αθόρυβος” Μετροπόντικας – Ποιο είναι το ταξίδι των 2 ΤΒΜ

Σήραγγα Μετρό Αθήνας

Το ταξίδι για την Ελλάδα ξεκινά ο πρώτος από τους δύο Μετροπόντικες που θα σκάψει το Αττικό υπέδαφος για τη διάνοιξη της σήραγγας της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Όπως ήδη σας είχε αναφέρει το ypodomes.com, ομάδα στελεχών της ΑΒΑΞ και της Αττικό Μετρό είχαν ταξιδέψει στη Γερμανία για να ελεγχθούν και να παραληφθούν τα 2 ΤΒΜ.

Την Παρασκευή 1η Ιουλίου τελικά παρελήφθη ο πρώτος Μετροπόντικας από την ΑΒΑΞ αφού πρώτα πέρασε με επιτυχία όλες τις απαραίτητες δοκιμές. Τώρα αυτές τις ημέρες ο μετροπόντικας αποσυναρμολογείται και θα μεταφερθεί με πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά. Από εκεί τα κομμάτια που αποτελούν το μηχάνημα θα μεταφερθούν με ειδικά φορτηγά στο εργοτάξιο “Κατεχάκη” στο φρέαρ που έχει διαμορφωθεί, από όπου θα και θα ξεκινήσει η διαδικασία επανασυρμολόγησης τους. Τελικός στόχος είναι στις αρχές του 2023 να ξεκινήσει το ταξίδι του ΤΒΜ αρχικά προς τα ανατολικά προάστια και στη συνέχεια στο κέντρο της Αθήνας.

Την ίδια πορεία θα ακολουθήσει και ο δεύτερος μετροπόντικας ο οποίος αναμένεται να ξεκινήσει για την Αθήνα το αμέσως επόμενο διάστημα. Το δεύτερο μηχάνημα θα μεταφερθεί από το λιμάνι του Πειραιά τμηματικά με φορτηγά στο εργοτάξιο Βεϊκου όπου αντίστοιχα θα συναρμολογηθεί και θα ξεκινήσει την διάνοιξη της σήραγγας.

Τα δύο μηχανήματα θα δώσουν ραντεβού στο εργοτάξιο Ευαγγελισμός από όπου θα αποσυναρμολογηθούν, θα εξέλθουν για να επαναχρησιμοποιηθούν και πάλι σε κάποιο άλλο έργο.

Οι …αθόρυβοι μετροπόντικες

Μπορεί η Αθήνα να έχει πολλά χρόνια να δει νέους μετροπόντικες καθώς στις τελευταίες επεκτάσεις χρησιμοποιήθηκαν μεταχειρισμένα ΤΒΜ, όμως εφόσον έκανε το βήμα, υπόσχεται υπερσύγχρονα μηχανήματα.

Τα ΤΒΜ κατασκευάστηκαν και συναρμολογήθηκαν στο εργοστάσιο της Herrenknecht AG στη Γερμανία. Έχουν μήκος 100 μέτρα και διάμετρο που ξεπερνά τα 9 μέτρα. Το βάρος τους είναι 1.500 τόνοι ανά μηχάνημα και διαθέτουν ότι πιο σύγχρονο έχει να παρουσιάσει η σχετική τεχνολογία.

Το σημαντικότερο για την Αθήνα είναι πως τα δύο μηχανήματα έχουν ειδικά διαμορφωμένες μηχανές με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίσουν για πρώτη φορά μηδενική όχληση κατά τη διάρκεια της διάνοιξη της σήραγγας της νέας γραμμής 4.

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button