Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της εφημερίδας μας
Συμβαίνει στο Λουτράκι

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΈΣ ΕΙΚΌΝΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΈΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΏΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΌ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΎ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΆΚΙ.

ΚΑΤΑΡΡΈΕΙ ΜΈΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΤΟ ΈΡΓΟ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΎ ΛΟΥΤΡΑΚΊΟΥ ( δείτε αποκλειστικές εικόνες διάλυσης)

 

Επικίνδυνες καταστάσεις με ζημιές έχουν προκληθεί εδώ και μέρες στον τερματικό σταθμό του προαστιακού Λουτρακίου από πτώση μεγάλων κλαδιών, χωρίς όμως να παρεμβαίνει κανείς για την αποκατάσταση τούς, αφού το έργο φαίνεται ότι έχει αφεθεί στην μοίρα του!

Οι προχειρότητες, οι ελλειπείς μελέτες και η απουσία με την διαφαινόμενη αδιαφορία των υπευθύνων, φέρνουν πλέον το συγκεκριμένο κρίσιμο για την τοπική κοινωνία, έργο , αντιμέτωπο με το φάσμα της κατάρρευσης, παρόλο που μέχρι σήμερα έχουν δαπανηθεί περίπου 12 εκατομμύρια ευρώ, δίχως να έχει ολοκληρωθεί το έργο, για να αποδοθεί προς χρήση και εξυπηρέτηση της κοινωνίας, όπως θα έπρεπε να έχει γίνει από το 2020!

Κορυφαίοι ειδικοί, με τους οποίους επικοινώνησε το “Εν Λουτρακίω” ώστε να τους εκθέσει την απαράδεκτη κατάσταση, αξιολογούν πως το περιστατικό που συνέβη προ ημερών στον σταθμό του Λουτρακίου, είναι εξόχως ανησυχητικό και επικίνδυνο, καθώς, είναι σίγουρο, πως αν η πτώση στις αποβάθρες του τερματικού σταθμού είχε σημειωθεί με το έργο σε λειτουργία και στο σημείο υπήρχε κόσμος, που θα περίμενε να επιβιβαστεί σε συρμό για Αθήνα, θα είχαμε σίγουρα θρηνήσει θύματα!

Αδιάψευτος μάρτυρας για το παραπάνω συμπέρασμα είναι οι ανατριχιαστικές φωτογραφίες που φέρνει στο φώς της δημοσιότητας το Εν Λουτρακίω και στις οποίες, απεικονίζεται το τσάκισμα των σιδερένιων κιγκλιδωμάτων και των πυλώνων ηλεκτροφωτισμού του τερματικού σταθμού του προαστιακού Λουτρακίου.

Ως εκ τούτου κανένας ανθρώπινος οργανισμός δεν θα είχε επιβιώσει από πτώση κλαδιών τέτοιου βάρους, που συνέθλιψε τα σίδερα και τις κολώνες φωτισμού του σταθμού,σαν φθηνό πλαστικό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη αβλεψία κοπής των επικίνδυνων δέντρων, δεν συμβαδίζει με την εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων Μ.Π.Ε. του έργου ( που μάλιστα  κρίθηκε και δικαστικά η νομιμότητα της) και η οποία
προβλέπει την αδειοδότηση κοπής των επικίνδυνων κλαδιών που εκτείνονται εντός των ορίων του έργου, δίχως όμως να έχει συντελεστεί μέχρι σήμερα κάτι τέτοιο, όπως βλέπουμε από τα δυσάρεστα γεγονότα!

ΕΡΩΤΉΜΑΤΑ…

Κατόπιν αυτών τίθονται  ερωτήματα!

Σε πόσα άλλα σημεία του έργου υπάρχουν ( αν υπάρχουν ) αντίστοιχα επικίνδυνα παραδείγματα;

Πότε θα παρέμβουν οι ιθύνοντες, για να κοπούν τα κλαδιά, σε όλο το μήκος του έργου, ώστε να αποφύγουμε ζημιές και κυρίως ανθρώπινες απώλειες στο μέλλον από ανάλογες πτώσεις; Ποιος θα πληρώσει τις ζημιές που έγιναν στο «στοιχειωμένο» έργο που πληρώνεται από το υστέρημα των πολιτών και που μέχρι στιγμής έχει κοστίσει περί τα 12 εκατομμύρια ευρώ;
Οι πολίτες;

«Μπάτε σκύλοι άλεστε, κι αλεστική μη δώσετε» ολόκληρο σχεδόν το έργο…

Εκτός όμως των προαναφερθέντων, σε όλο σχεδόν το μήκος του έργου, παρατηρούνται παρόμοιες καταστάσεις κατάρρευσης αλλά και αυθαιρεσίας εξ αιτίας της αδράνειας των υπευθύνων, που δεν έχουν υπερασπιστεί νομικά το έργο στις παρανομίες, όπως αποκαλύπτει και το σχετικό έγγραφο του δημάρχου πρός τον δικαιούχο του έργου το οποίο έχουμε στην κατοχή μάς ύστερα από αναζήτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες!

Όπως διαπιστώσαμε από τις φωτογραφίες που μας έστειλαν δημότες, άλλου έχουν κοπεί με τροχό κοπής τα κάγκελα της περίφραξης των γραμμών που τοποθετήθηκαν πρίν λίγο καιρό, άλλου έχουν κατασκευαστεί χωρίς να παρεμβαίνει κανείς, παράνομες ξύλινες κατασκευές μέσα στις γραμμές, αλλού έχουν ριφθεί σκουπίδια, κλαδιά, παλιές κάσες από πόρτες, επίσης μέσα στις γραμμές, ενώ σε άλλα σημεία του σιδηροδρομικού διαδρόμου, αντί για τοποθέτηση γραμμών και σε αντίθεση με όσα υποδεικνύει ο δήμος με έγγραφα του , έχουν δημιουργηθεί παράνομοι δρόμοι ( παράδειγμα Θρουβάλα) κι οι ακριβοπληρωμένες ράγες του έργου για αυτά τα κομμάτια, σκουριάζουν πεταμένες στα ξερόχορτα με κίνδυνο να κλαπούν από τις γνωστές παραβατικές ομάδες που λυμαίνονται παράνομα σιδηροδρομικό υλικό.

Δείτε τα κομμένα κάγκελα με τροχό που τοποθετήθηκαν πρίν λίγο καιρό

 

Οι παράνομες ξύλινες κατασκευές επί της γραμμής

Κλαδιά, παλιές κάσες από πόρτες και κάθε λογής σκουπίδια μέσα στην ακριβοπληρωμένη γραμμή που σκουριάζει αντί να λειτουργεί πρός όφελος του κόσμου.

 

Ιδού μια από τις παράνομες μετατροπές του σιδηροδρομικού διαδρόμου σε δρόμο. Διακρίνονται οι ακριβοπληρωμένες ράγες που σκουριάζουν πεταμένες στα ξερόχορτα καθώς και τα υπόλοιπα υλικά γραμμής που είναι εκτεθειμένα σε κλοπή και σε κάθε μορφής βανδαλισμό…

Όλα τα παραπάνω εκπέμπουν το μύνημα, πως ο καθένας στο συγκεκριμένο δημόσιο έργο μπορεί να κάνει ότι θέλει χωρίς συνέπειες.

Και εννοείται, πως από την απουσία των συνεργείων και την έλλειψη φύλαξης, είναι θέμα χρόνου να ξεκινήσουν και βανδαλισμοί !

Ως εκ τούτου αναρωτιόμαστε για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση ποιος ευθύνεται, γιατί είναι εγκαταλελειμμένο το έργο και γιατί δεν ολοκληρώνεται ποτέ, για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος, μολονότι ο αρχικός του προϋπολογισμός, επιβαρύνθηκε με σχεδόν 5 επιπλέον εκατομμύρια ευρώ, χωρίς το έργο να τελειώνει;

 

Τέλος από το ρεπορτάζ που έκανε το Εν Λουτρακίω και τα έγγραφα που έχουν περιέλθει στην κατοχή μάς, 6 χρόνια μετά, το έργο δεν διαθέτει ούτε έτοιμες μελέτες για την υψομετρικά ισοφάριση της γραμμής με τους δρόμους και για αυτό δεν έχουν εγκατασταθεί τα αυτόματα συστήματα φύλαξης των ισόπεδων διαβάσεων των γραμμών με τους δρόμους. Δηλαδή πλήρης έλλειψη σχεδιασμού…

 

 

★ Θα επανέλθουμε με νέες συνταρακτικές αποκαλύψεις γιατί αυτό που γίνεται με το συγκεκριμένο έργο δεν έχει προηγούμενο…

enloutrakio

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button